luni, 25 mai 2009

Wish you were here...

...se scurg ultimele flori de pe trupul primaverii, iar mie mi-e dor de mare...stiu ca, undeva, acolo, langa valurile ei esti tu...

wish you were here...

...stiu ca vocea mea ajunge pana la tine si se intoarce plina de parfumuri; stiu ca noi doi suntem mai mult decat o intamplare, fie si ea nascuta din mare...


wish you were here...

...stiu ca te privesc si ma privesti, desi intre ochii nostri sunt distante lungi; mai stiu ca vocea ta ma linisteste si ma face sa zambesc...; si stiu ca marea ne sopteste in fiecare seara, si ne va mangaia talpile impreunate atunci cand, pe malul ei, vom innota in acvariul nostru imaginar...

wish you were here...

4 comentarii:

Oana Emilia spunea...

Nimic nu este intamplator... :)

Mirry spunea...

Iar valurile se vor inneca printre zambetele lor ;))

Tks,Mirry,incantata.

Andreea Tanasoaica spunea...

si mie mi-e dor de mare...chiar am scris despre asta azi :)

stiu ca te privesc si ma privesti, desi intre ochii nostri sunt distante lungice frumos...

5zambete spunea...

frumos! postarea, povestea, dragostea! frumos!
p.s. si eu am scris de mare :)

>:D<