vineri, 1 mai 2009

A handful of passion

...asa as putea numi experienta din parcarea din militari...hollywwodian titlu, bun pentru productiile postbelice gen pe aripile vantului, insa "handfull" se refera la (ati ghicit) o tentativa de laba in masina, in decorul splendid al unei parcari parasite, noaptea, cand cei mici sunt deja la culcare...

....doar fata cu care eram, in tacerea ranceda din masina, imi baga limba in gura cu o preocupare obositoare chiar, creand premisele unui joc erotic plin de pasiune...musca bine tipa, si de buza de jos, si de cea de sus, cu dintii ei mici, ai fi zis dinti de lapte, zemosi si calzi...din cand in cand ii prindeam limba intre dinti si o torturam usor...mirosea frumos, avea un gust bun, usor parfumat, nu se simtea gustul acela reavan de saliva...

...evident ca mi se sculase, si blugii ma cam strangeau, era si cald, si fata ma freca intre picioare cu sarg...aveam impresia ca vrea cu tot dinadinsul sa descopere forma sexului meu, alungit spre stanga, si strangea usor cu varfurile degetelor capul penisului prin blugi...ma excita si mai rau, cred ca atunci am muscat-o violent de gat, s-a incordat de placere, scotea sunete mici, scurte, care ma excitau si mai tare...i-am directionat mana spre curea, aratandu-i ce intentionez, si mi-a desfacut panatlonii extrem de usor, cu o rapiditate innascuta, de pantera...sufla usor, din cand in cand ii luam buzele intre ale mele, ma musca incet, cu pasiune taiata...

pozitia era incomoda , insa se pricepea destul de bine...cu varful degetelor incepuse sa frece capul penisului in erectie, cu o dexteritate demna de respect, limba in gura ei, rasufla usor, era parfumata cu ceva ieftin, strident, imi doream s-o fut dar in seara aia nu era posibil..

m-am smuls cu greu din transa erotica si am lasat munca neterminata...era noapte si ne-am sarutat usor...

nu ne-am mai vazut...

Niciun comentariu: