luni, 12 aprilie 2010

Femeile si slobozul

Nu stiu altii cum sunt (si nu sunt vreun purist sau vreo usa de biserica...) dar mie nu prea-mi miroase a bine atunci cand aud (citesc) o reprezentanta a sexului slab opintindu-se sa afuriseasca ca ultimul birjar. Nu vreau sa par fanfaron, insa e ceva care nu se potriveste cand aud injuraturi de usa cortului din gura unei doamne/domnisoare (si nu vorbesc aici de satrele de tigani, ci de exemplare feminine perfect si natural integrate in faldurile societatii de consum...), mai ales ca acestea (mai cu seama cele mai tinere, si , vezi Doamne mai emancipate) nu ezita sa gratuleze in stanga si-n dreapta cu "pule", "muie", "sloboz" etc...adica epitete preponderent masculine; banuiesc eu ca prin aceasta nouvelle voie, simpaticele noastre femei incearca sa cucereasca odata pentru totdeauna fortificatiile dezolante ale luptei de casta sexiste, insa ceva e putred in danemarca, nu se leaga si e prea mult...

...Pentru ca injuratura, in cele mai diverse si colorate forme si formulari ale sale, musteste sau de frustrare masculina, sau de batosenie sau de flegma bagabondista, fiind un  apanaj al barbatilor si al grijaniei lor sexuale; in plus, spuse de o femeie, pe langa farmecul erotic uneori spontan, isi pierd din cimentul zicerii populare din suflet, transformandu-se de multe ori in diatribe vulgare....Feministele vor raspunde, desigur, ca toti suntem liberi sa vorbim necenzurat, si la suparare sa ne bagam pula, insa credeti-ma, dragele mele, ca va puteti varsa supararea si prin injuraturi neutre, nu suntei obligate sa scoateti din pod arsenalul greu ca sa va faceti intelese; pentru ca pana la urma feminitatea voastra tine si de capacitatea de a evita liniile ingrosate, iar eleganta feminina (si nu sunt de moda veche!) nu prea poate sa mearga brat la brat cu "sa te fut in cur, ba!..";

4 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

total de acord cu tine. parca nu da bine o femeie care injura non-stop. si eu am accese de feminism in mine, dar tot nu-mi place.

Lori spunea...

sunt atat de multe de spus despre chestia asta! foarte multe! eu de exemplu la un moment dat nu puteam sub nicio forma sa inteleg de ce baietii spun intr-una "pula mea! pula mea" ( nu-mi vine sa cred ca am tastat eu asta;)) si mai ales ca in gandul meu am si pronuntat cuvintele astea:P ). dar am vazut http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM si apoi am inteles eu cam cum sta treaba. dar femeile sa vorbeasca asa...e dezgustator! pentru ca o femeie trebuie sa exprime senzualitate, dragoste, puritate, frumusete! cand spun cuvintele astea imi imaginez o femeie mangaind cu drag chipul unui barbat! iar cuvintele alea nu au ce cauta in gura ei! ...
dar sa ne uitam in jurul nostru! sa vedem cum arata cererea si oferta de femei si barbati de pe piata :D

Anna spunea...

Ranile pe care le poti uneori face te fac urat pur si simplu. Poate ca nu intotdeauna mijlocul e si scop in sine. Nu cuvantul e rau ci sentimentul.
Hai in Ardeal. Acolo nu ai cu mama ci cu Dumnezeu razboaie...

Unknown spunea...

Ha, ha :)
Bine punctat! Uite că şi părerile altora mai fac front comun câteodată cu ale altora :D