marți, 11 noiembrie 2008

sex in toaleta publica...

fragment dintr-un biletel aruncat intr-o pubela de toaleta publica


"...draga mea tarfa-unicat...iti spun unicat pentru ca a fost singura oara cand ne-am intalnit; nu stiu ce cautam in toaleta feminina, sau nu stiu ce cautai tu in cea masculina...chiar nu mai conteaza; ceea ce conteaza este ca am invatat sa te iubesc acolo, printre pisoare (deci , da , eram la barbati...), cand te-am dat cu capul dragostos de faianta, in timp ce imi plimbam limba prin gura ta umeda si calda ca o prajitura chinezeasca...offf, te-am iubit indragostit fiind, te rog sa ma crezi, cu toata seva mea de mascul in erectie, acea erectie transpirata, care ti-a placut atat de mult, incat saliva ta imi ajugea pana pe testicole...si crede-ma ca in vanitatea mea pacatoasa chiar am crezut ca ma iubesti cand, lingand-ma cu buzele tale fine pe scrot, ma priveai de jos, drept in ochi, cu privirea aceea de femeie atemporala, plina de sentimente evaporate...

....erai Iubirea in persoana, la nivelul cel mai fizic desigur, si nu vreau decat sa cred ca atunci cand gemeai usor cu buzele strivite de faianta, cu memebrul meu adanc in tine, chiar ai avut orgasm, un orgasm agnostic, din acelea produse de mine, dar unic, pentru o tarfa-unicat, ca tine...si nici nu pot sa uit ochii tai intredeschisi atunci cand, atras de prea multa feminitate din ovalul umerilor tai , am terminat pe sanii tai calzi si maiestuosi, si am simtit morbul subtil al iubirii impartasite scurgandu-se din coltul gurii tale, lacrimi sa fi fost? sau scuipat...


ce mai conteaza, tarfa mea unicat?...te-am iubit,

al tau sincer..."

Niciun comentariu: