miercuri, 29 octombrie 2008

Jurnalul unui presedinte

azi dimineata citeam ziarele si imi vad mufa intr-un tabloid, cica as fi injurat o ziarista...fara nici un misto acum, nu e vorba ca am injurat sau nu o bagaboanta d-aia, dar chiar nu imi aduc aminte...si nici poza nu e foarte concludenta, ca ieseam dintr-un mertan(?!), pe o alee cu plopi!..draci daca mi-aduc aminte...aha!! si, cica as fi facut-o "nenorocita"...aici i-am prins, ca eu din "muiste" nu le scot pe tarfele-astea...


acu doua zile mi-am angajat consiliera pe probleme de PR, sunt foarte multumit de ea, desteapta fata, are doua facultati, si in plus (lucru de care recunosc ca sunt extrem de mandru...) nu am mai repetat greseala cu cea dinaintea ei...90-60-90 fix, sa n-am parte, plus ca e blonda, nush cum am gasit-o dar e fix pe masurile mele...am trimis-o la sanchi sa faca o cafea, sa para ca e munca serioasa, asa din prima...

ieri, sa-nnebunesc de cap cu primu ministru pulii mele...bai, sa-l bag in pizda ma-sii pe bagabondu asta, ca ma face pe la televiziuni, ca duc tara de rapa, si alte mizerii...l-am sunat si i-am zis direct, tu-ti mortii ma-ti, iti trimit biletel, semnat, stampilat, cum vrea pula ta, te fac de cacat...i-am trimis in doua ore, direct la el la palatul pizdei ma-sii si taman cand ma cacam vine consilierul financiar disperat, urland la usa cabinetului.."dom presedinte, a cazut bursa, lumea zice ca de la biletel.."... ce ti-e domne si cu bursele astea, eu unul nu le-am inteles niciodata, da m-am enervat rau ca mi se pune in carca mie asa ceva, noroc cu blonda mea, care m-a calmat instant...

...citeam deunazi despre un presedinte al frantei, mort de inima in timp ce o stoarfa ii sugea pula...frate, hai ca p-asta n-am mai auzit-o, adica o stiam p-aia a fraierului aluia de saxofonist, da p-asta , nu!!...adica, cum ar veni, a murit de prea multa muie...ha ha; la mine, sincer sa fiu, nu e pericol, n-am timp nici sa fut...

azi pe la pranz am mancat cu un afacerist de vaza, un chitros da-l dreacu, habar n-are sa negocieze...dupa masa, ma opreste un politist, sa suflu in fiola...bineinteles ca l-am luat la suturi pe loc, mortii mamii lui, acu si-a gasit sa fie el corect...frate, ce pula mea rost mai are sa fii presedinte daca nu poti sa mai bei un paharel de vin alb?! da-o in pizda ma-sii


maine vine presedintele frantei...panarama mare o sa fie, ca o aduce si pe nevasta-sa aia, fosta top model...o sa-l iau la misto pe faza cu sexu oral care a cauzat moartea unuia dinaintea lui...tre sa o sun pe interpreta aia de data trecuta, ca-mi place cum le zice in franceza...

m-a sunat becali, ca de ce nu mai vin la meciuri...pai bai, frate, adica eu sa ma asociez cu ciobanu ala? nici macar nu stia sa injure, da-l dracu...tot eu l-am invatat...

Niciun comentariu: