marți, 28 octombrie 2008

Jurnalul unui fotbalist roman

azi dimineata m-a trezit muistu ala de fundas dreapta nigerian, cica avem antrenament...l-am bagat in pizda ma-sii, nu stia ca am avut aniversare la bamboo noaptea trecuta; fratie, nu poti sa te mai odihnesti diminetile ca te cheama astia in mijlocu saptamanii la antrenament...noroc ca e antrenor ala nou, fraieru ala, ca nu mi-am luat amenda...

la doua am mancat la tratoria cu doua pizde; una cica e studenta la drept, m-a vazut la televizor intr-o seara si de atunci tot doreste sa ma cunoasca...am dat drumu la o manea pe mobil, sa o impresionez, pitipoanca dreacu...ailalta e mai molfaita, gagica lu ala de la rapid de si-a rupt picioru fraieru saptamana trecuta...poate le fut p-amandoua in seara asta, sa moara mama...

seara pe la cinci ne-a chemat patronu la el, cica nu jucam nimic, asa si pe dincolo, ca ne luam cascavalu la greu da ne doare in pula, chestii d-astea de cacanar...ca ne trimite la echipa a doua, ca aduce straini...mortii ma-sii de zgarcit, dac-ar stii el cat ma costa ratele la tuareg n-ar mai vorbi asa...

la antrenament, m-am speriat rau, sa n-am parte...a venit unu junior in cantonament cu o chestie, niste hartii puse una peste alta, da mici asa, nu ca ziaru...belisem toti ochii, credeam ca e tacanit, sa moara ma-sa...cica se cheama "carte" si se citeste...eu personal l-am luat pe prost de-parte si i-am ars o "carte" peste urechi da i-a sarit mustaru sa mor eu...mama lui de trisor, noi ne rupem picioarele si el se da cu d-astea...

vad ca ma suna gagica de la drept, ca sa vin s-o iau de la universitate...bagaboante s-astea bai baiatule, sa vezi caterinca...

Niciun comentariu: