marți, 26 octombrie 2010

Cocalarismul blogosferic (piticigratis de exemplu...)

Exista in blogosfera locala o specie de cocalari care traiesc la limita fetidului: ei sunt expresia cinica si virtuala a cocalarilor veritabili din strada, niste puradei semidocti cu aere de intelectuali nonconformisti, care in numele libertatii de exprimare si al exercitiului scabrosului, deverseaza halci de mizerie umana cruda si pestilentiala, si se asteapta sa fie si mangaiati prieteneste pe crestetul plat de maimuta pentru asta...
...Este cazul, printre altii, unui avorton aschilambric, care zice-se ca spala closete la Academia Catavencu, un neica Radu, un pulifrici scarbos is acneic, care incearca sa epateze prin grosimea scarboseniilor pe care le publica pe cacatul lui de blog; faptul ca publica tampenii nu ar fi nimic, insa ce frapeaza la acest idiot descendent direct din cavernele imputite ale jegoseniei umane, este tocmai impertinenta de a se considera un "inteligent" si ravna cu care cerseste atentie pe multiple faleze in speranta ca i se mai arunca un os sau doua sau ca oameni mai slabi de inger sucomba imbecilitatilor si ajung sa-i careseze orgoliul zgribulit de shaormist in calduri...

Printre cele  mai scabroase "opere" ale piticaniei apare si o poza cu licheaua pisandu-se intr-o fantana publica si apoi facand haz de acest lucru...Adica ce poti sa-i ceri unui tip care face un astfel de gest, lasand deoparte partea cu laudatul?...cata minte sa aiba tiuga acestui spermatozoid gigantic, cata febra schizoidala poate produce creierasul sau incat sa-si legitimeze siesi aceste proceduri de cacanar pierdut intr-o interminabila pubertate psihica?

...Bineinteles ca libarca umana isi motiveaza gesturile de tractorist prin faptul ca el este un nonconformist, descendent din Sade, un cinic si un inteligent mai presus de canoanele societatii in care traim si prin urmare isi permite sa se pise in fantani publice....

Uite exemplare din astea ar trebui reciclate direct din garsonierele putrede in care traiesc din pensia mamelor lor si trasi de ciuf in strada, batuti ca niste caini si apoi prezentati in targ sa se pise tiganusii pe ei, sa vedem daca traierea pe viu a scabrosului de care vorbesc le mai produce orgasme intelectuale si delimitari nihiliste...

3 comentarii:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Maria spunea...

Doamne, ce nebunie !!!

Masaj erotic Bistrita spunea...

Am inteles de ce esti suparat pe acest nemernic si sunt de acord cu tine...