miercuri, 22 iulie 2009

Scrisoare pentru o mama...

gasita intr-o sticla pe mare...

"draga mama,

imi pare rau ca te-am ascultat, atata timp; imi pare rau, fiind la un pas sa-mi distrug sanatatea, viata, inima si sufletul; sa le distrug pe altarul egoismului tau meschin; spuneai ca ma iubesti atat de mult, in schimb ma sufocai cu aceasta toxica iubire, atat de mult incat nu mai puteam respira...si eram atat de singur...
da...ai fost toxica, o toxina infernala care m-a legat cu lanturile neputintei atatia ani...

...regret ca nu am putut, nu am avut forta si puterea sa ma rup, sa fug , sa ma ascund...ar fi trebuit sa o fac mult mai devreme;

mama...dragostea ta pentru copiii tai este de fapt manifestul egoismului tau; tu nu m-ai iubit cu adevarat, nici macar pe tine nu te-ai iubit, insa ti-ai trimis fricile in mine, ca sa te vindeci tu...ai incercat sa imi virusezi viata, sa o retraieti pe a mea, sa decizi in locul meu, sa alegi in locul meu...nu te-a interesat niciodata ce imi place mie, ce vreau eu, ce simt eu, ce plang eu, ce imi doresc eu...

...m-ai luat de brat ca pe o marioneta si ma azvarleai in directia dorintelor tale, poftelor tale, fricilor tale...

sper din tot sufletul sa te schimbi si sa nu mai urasti...si sa descoperi cu adevarat ce inseamna a iubi...

eu nu pot decat sa iti dau inapoi fricile, spaimele, temerile...sunt ale tale, nu imi apartin, eu m-am decis sa traiesc viata mea...

ai grija de tine si iubeste...cu adevarat..."

5 comentarii:

Descult spunea...

si uite-asa puiul isi ia zborul

Anna spunea...

Gasita cand? Dupa asta urmeaza rezilienta. Si fetele unde au fost ca rezilienta incepe mai devreme cand sunt si ele...

Ani, cati ?

black felt spunea...

fetele au fost ei ele :)
ce inseamna rezilienta?

Anna spunea...

"Murmurul fantomelor" - Boris Cyrulnik.

AlexaAvram spunea...

Imi place felul tau de a-ti gasi cuvintele potrivite.Am si eu idei din cand in cand dar cand vreau sa le scriu...imi vin mult prea multe in cap in asa fel incat nu reusesc sa scriu decat cateva propozitii iar pe restul le uit 8-|.Felicitari !!!!