marți, 9 februarie 2010

Vis

Am visat ieri seara ca eram la Predeal, mergeam cu masina pe niste serpentine si invatam sa zbor cu un mic avion, ajutat fiind cred de Johnny Depp (nu mai sunt sigur insa cred ca el era...); am reusit sa ne luam zborul de cateva ori insa ultima data pista era plina de lume si nu reuseam sa mai decolam; pista era impartita in mai multe benzi, iar Johnny ma punea sa accelerez avionul pe cea din mijloc si eu faceam un slalom printre oamenii de pe pista insa nu reuseam sa imi iau zborul....cred ca totul se petrecea langa un cinematograf unde rula un film :"Africa de Sud" cu Uma Thurman...film pe care il mai vazusem si era multa lume la bilete...eram cu o fata dar nu mai stiu cu cine, stiu ca am luat bilet la film; filmul un fel de drama cu personaje epice...

cam asta imi amintesc...

2 comentarii:

Doina spunea...

foarte interesant

black felt spunea...

merci

dar ce crezi ca semnifica?;)