luni, 25 ianuarie 2010

Valerica (scenariu atipic...) 1

FADE IN

Ext. - Day

Doi oameni stau fata in fata pe marginea unei sosele de tara; in spatele lor, camp...Oamenii fumeaza in tacere; camera face un slide vertical pe silueta celui din dreapta: ghete soioasa, pantaloni de trening albastri, geaca de fas, tichie albastra lasata usor pe ochi; cel din fata lui: inalt, uscativ, imbracat in costum negru si cravata rosie pe care o tine data peste umar

DAVID
Valerica, imi place pustiul ala al tau...e dat dracului...

VALERICA
Da...saracul...plange ma-sa dupa el...saracul...mi-e mila, ca e baiat bun...sa moara asa...cica mai are 2 saptamani...am vorbit cu Dr. Vasilescu..

DAVID
Mai Valerica...eu n-am nici o problema...imi place pustiul...rezolv eu cu operatia

VALERICA
Va rog eu, Domnu' David...(camera se muta frontal pe fata lui Valerica...ochii in pamant, fata osoasa de fost puscarias)

DAVID
Da'...stii tu...tre sa faci ceva pentru mine...

Niciun comentariu: