joi, 20 august 2009

Dansatoarea si ritualul....

Trupul meu era amortit de multe luni de platitudine asexuala, linearitate prietenoasa, ranceda, insipida…trupul meu, pulsatiile mele, erau indesate undeva la subsol, hibernau, uitate, cascand din cand in cand…

…vorbeam cu ea, virgina de acum cativa ani, care imi pusese sufletul pe foc, atunci cand o doream si era inacesibila ca o nimfa, ca o silueta acrilica pe un tablou renascentist…dansatoarea ireala, obiectul fantasmelor mele, obiectul pasiunii arzatoare a noptii aceleia cand in ploaie i-am soptit ca o iubesc…era doar un copil si eu eram doar un om slab, nesigur…

…acum aveam prada la indemana, rasuflarea mea ajungea pana in sufletul ei, cum statea rezemata cu podul palmelor pe muchia mesei din bucatarie…era ea, chiar ea, ne vedeam dupa atat de mult timp si eu nu mai eram acelasi, si ea nu mai era un copil, si ea stia asta, o simteam in ochii ei, o miroaseam cand discutam generalitati, ce-ai mai facut, ce am mai facut ?, cand amandoi stiam…

…si am sarit asupra ei asa cum, in savana, ghepardul sare asupra gazelei neputincioase, ii framantam buzele, luciul lor ma excita terbil, miroseau a zmeura, ii simteam trupul cabrat de dansatoare, fiorul virgin de pe vremuri imi intra in creier ca o pacla, descantandu-mi simturile, o sarutam pe gat ii se deschideau porii, era calda, prindea curaj, cand imi rupse tricoul cu o miscare sigura a unghiilor lungi…salbatica fiinta, departe de inocenta de acum cativa ani, ma primea cu toata sexualitatea ei, ridicandu-se usor pentru a se aseza pe muchia mesei…sanii mici, rotunzi, cu sfarcurile pline, ascutite, fructe, rodii, limba mea insetata desenand minareturi pe ele, explozii de senzualitate pe pieptul ei-altar, gol doar pentru mine…

…am intrat in ea cu foamea unui lup hamesit, primar si totusi tandru, cautand-o la inceput, incet, dar adanc, foarte adanc, pentru a fi toata a mea, milimetru cu milimetru, era atat de uda si ma simtea atat de tare, ii vedeam coastele arcuite pe trupul cabrat, gemetele sale ferme ma sfichiuiau extatic, ii gustam neincetat nectarul de pe umeri…ii simteam mirosul matasii lenjeriei intime pe jumatate sfartecate…

…am terminat amandoi intr-un lac de sudoare

2 comentarii:

AlexaAvram spunea...

ooa..tu le scri? :O daca da esti buuun

black felt spunea...

eu ...eu...:)

merci pentru cuvintele frumoase